Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

vrijdag 1 maart 2013

Hoe was Derek Ogilvie?

Naar aanleiding van mijn vorige blogje dat ik naar Derek Ogilvie ging heb ik meerdere reacties van jullie gekregen met de vraag; hoe was het?

Nou hoe het was?

Ten eerste was ik heerlijk met mijn vriendin gaan winkelen in Haarlem, koffie verkeerd op een verwarmd terrasje en lekker mensen kijken. Daarna gingen we uit eten bij de Japanner en toen naar het theater.
Wij waren wel benieuwd wat voor "soort" mensen er op af zouden komen. Nou hele verschillende;-)
Eigenlijk gewoon doorsnee mede landgenoten.

We zaten op het balkon en eerst startte er een soort filmpje over Derek waarin hij vertelde hoe het er in een show aan toe gaat. Toen hij na tien minuten op het podium kwam werden de "regels" nogmaals doorgenomen. Regels zoals van houdt het kort, ga alleen staan als je denkt dat de reading voor jou is en geef alleen antwoorden als ja en nee op de vragen.

Aangezien wij op het balkon zaten en er een vreselijk scherpe lamp in ons gezicht scheen zaten wij met een hand voor ogen naar het grote scherm op het podium te kijken. Fijn was dat dit scherm er was want er zaten meer dan 1200 mensen in de zaal en Derek zat de eerste helft zowat alleen maar onder ons balkon.

Sommige reading-en schoten naar mijn idee niet op. Nou was diegene voor wie de reading was ook niet de snelste dus schoot ik zelf in een fase van huppakee volgende.
Net toen ik mijn interesse begon te verliezen ging hij naar iemand van het balkon. Hij zei dat hij een man met een gebroken nek zag. Een meisje stak haar hand op. Derek zei; het is je vader! Het meisje beaamde dit. Hij heeft zich opgehangen vervolgde hij. Het meisje zei dat dit klopte en en brak in huilen uit.
Verdere details daar gelaten. Maar ik vond dit wel bijzonder om mee te maken dat Derek zonder te veel woorden en suggestieve vragen in de roos schoot.

Op het laatst kon je met Derek op de foto in de foyer. Aangezien wij de tweede helft in de zaal konden zitten (achterin) besloten wij na de voorstelling direct naar de foyer te gaan. Wij waren derde in de rij en mochten als menselijke lopende band achter elkaar met Derek op de foto. Toch was het leuk dat hij dit deed, hij had het ook niet kunnen doen. Wel moet ik zeggen dat als ik in de mega lange rij had moeten staan ik dit niet gedaan zou hebben. Je krijgt een kaart met daarop je naam door Derek geschreven, een zoen en hup de foto en volgende patiënt.

Buiten of je gelooft in dit fenomeen of niet...was het een hele leuke avond. Derek is een goede entertainer en was het al met al een leuke avond! Wel moet ik toegeven zoals iemand al reageerde op mijn blog dat Derek vooral met feiten strooit en als je hoopt op meer informatie over iemand aan gene zijde dat je dat niet krijgt. Maar voor iedereen die nog gaat: Veel plezier, het wordt zeker een leuke bijzondere avond!

1 opmerking:

  1. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Het zou helemaal niets voor mij zijn want ik geloof er absoluut niet in. Wie zegt nou, dat dat meiske niet door hem is uitgenodigd en dat het niet een toneelstukje is. Maar goed, dat is mijn argwaan bij al dat soort dingen hoor. Mijn man heeft een cursus meditatie gedaan en ik word al lacherig als hij er over verteld ;-)
    Jullie hebben een leuke avond gehad en dat is wat telt!

    BeantwoordenVerwijderen