Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 26 februari 2013

Horror voedsel

Momenteel lees ik het boek Voedselhorror van Roos Rutjes.

Het boek is een échte aanrader om te weten wat en hoe je eten nou eigenlijk in elkaar zit. Naast veel foto's is er niet veel tekst maar het boek zegt genoeg!

Het boek bevat een heel handig overzicht van E- nummer en het boek laat je zien wél veilig kunt eten!

Ik vind het wel schokkend en confronterend (vooral de foto's) maar zeer leerzaam!


4 opmerkingen:

  1. Eigenlijk hebben we tegenwoordig geen boek als dit meer nodig om te weten wat er geklooid wordt met voedsel en toevoegingen enzo. Toch lijkt me dit wel een interessant boek, staan er erg expliciete nare foto's in, van zielige dieren enzo :/ ? Dan kan ik het niet aan denk ik...nl

    BeantwoordenVerwijderen