Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

zaterdag 23 februari 2013

Ja ja

Vandaag is het zo ver! Mijn vriendin en ik gaan naar Derek Ogilvie! Hier heb ik al eerder een blogje over geschreven en vertelt hoe ik er in sta. Maar voor diegene die het niet gelezen hebben....ik hoop stiekem dat het waar is wat hij doet en ik hoop dat ik een antwoord krijg op mijn levensvraag...maar....

aangezien wij links boven ergens achter in zitten op een balkon zullen wij vast niet worden uit gekozen maar we gaan dan maar voor het entertainment gehalte. Die krijgen wij in ieder geval. Ik zie het sowieso niet als weggegooid geld want we maken er een super gezellige dagje van. Eerst lekker de stad in, lekker slenteren en kletsen, daarna lekker uit eten bij de japanner en tot slot naar onze Derek.

Ik ben benieuwd!



9 opmerkingen:

  1. Oooow leuk leuk, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een paar jaar geleden ook een keer geweest. Het maakt niet uit waar je zit. Bij ons werd ook een vraag beantwoord van iemand, die helemaal achterin, op het balkon zat.
    Heel veel plezier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig en zeker gen weggegooid geld. Heel veel plezier en lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook wel eens geweest. Van de honderden verwachtingsvolle mensen in de zaal kon hij er maar een stuk of tien bevredigen. Het viel me ook op dat hij dan erg lang bezig is met feitjes noemen die hij niet kan weten (van het kaliber: "klopt het dat het lichtknopje rechts bij de deur zit?") en nauwelijks inhoudelijke boodschappen doorgeeft. Dat programma waar hij met jonge kinderen communiceerde was inhoudelijk veel interessanter vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omdat je net bij mij gereageerd heb, heb ik je blog gevonden. Leuk, ik ga je volgen. 17 maart ga ik naar Derek. Hoe is het geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mij gaat volgen! Ik zal morgen eens een blogje over Derek schrijven! Kreeg er meerdere vragen over! Groet van Caro

      Verwijderen