Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

maandag 6 mei 2013

Waar was je?

Tja waar was ik?! Ik heb ruim tien dagen niet geblogd...dat kan toch niet~!
Ik heb leuke gezellige dagen achter de rug.

Wij hebben maar liefst vier keer kleuter zoon zijn verjaardag gevierd. NU is hij geen kleuter meer dus gaat voortaan door onder de naam stoere zoon.

Ook waren wij een mid-weekje weg. We hadden een tent gehuurd op Texel. En jongejonge wat hebben we het heerlijk gehad. Mooi weer, lekker klaar staande tent, bedden er in, gewoon luxe voor ons doen. Maar als ik s'nachts door het bevroren (ja echt waar) gras naar de wc liep vond ik het wel erg frisjes.

Texel is leuk~! Wij hebben de vuurtoren beklommen, gelopen door de slufter, manlief en dochterlief hebben nog een uur paard gereden door het bos (alle twee voor het eerst op een paard;-))
lekker zwemmen in het zwembad, gewoon heerlijk uitgerust en opgeladen.

Maar nu ben ik weer thuis en heb het druk met de tuin. In een week is er veel gegroeid (behalve mijn moestuintje, ach) dus flink aan het onkruid wieden. Ook vonden we verder op in een container een prachtige biels. Maar om die een goede plek te geven, daar ben ik nog niet uit.

Morgen lekker een dagje bij mijn ouders op de boerderij hangen. Kids lekker op de skelter en ik hopelijk met een boek onder de walnoten boom...ik hoop het!

1 opmerking: