Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 12 maart 2013

Lente!?!

Nu zit ik hier in Noord Holland, de zon schijnt, de lucht is prachtig helder blauw. En hoor ik op het journaal dat het in het zuiden van ons land een sneeuw drama is. Zo lastig om voor te stellen als ik in de luwte in het zonnetje zit.

Van de week al naar het tuincentrum geweest om mijn tuin wat op te fleuren:



Ook ga ik mijn kruidentuin dit jaar aan de schutting proberen...hopelijk kunnen er zo minder slakken bij...

2 opmerkingen:

  1. Blijf maar ver weg van hier. Het is een drama. De wind en sneeuw gieren om het huis. Bij ons een 10-15 cm sneeuw maar zuidelijker in Limburg zelfs tot 25 cm. Het is ijzig koud. Ik heb dan toch wel het geluk dat ik binnen kan blijven maar man en kinderen moeten er toch doorheen.
    brrrr als ik naar jouw foto's kijk ben ik toch wel jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar he, het is hier nu echt stralend weer! Wel ijzige wind maar in de luwte zalig! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen