Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

vrijdag 15 maart 2013

Kringloopschatten

Vanochtend weer eens lekker naar de kringloopwinkels geweest. Heerlijk uitje vind ik dit.
Na een tijdje snuffelen ontdekte ik deze schatten:

 Twee metalen reclame posters

 Een schattig nieuw huisje voor dochterlief haar vis Toetanchamon:

En een shirtje voor mij.

Al met al met afrekenen werd ik weer blij, bij elkaar nog geen €5,-


4 opmerkingen:

  1. Leuke naam voor een vis!
    En je bent goed geslaagd. Die reclame-borden, erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie! Zit nog na te genieten! Groet Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Guiness als hij echt is kan het heel wat opleveren

    BeantwoordenVerwijderen