Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

zaterdag 30 maart 2013

En dan opeens is ie dood

Soms heb je mensen in je leven die je altijd weer tegenkomt.
Dat heb ik met een vriend. Ooit een hele goede vriend.

Wij zijn samen ooit naar Londen gelift, via oude auto's, een krakkemikkig garnalen-busje, uren langs de kant van de weg staan, op de grond liggen van het lachen.

We namen de boot vanuit België naar Ramsgate. Daar weer liftend naar de binnenstad van Londen.
Wij zouden een maand blijven maar na een week moesten wij terug want ons geld was op.

Dus verder liftend naar Ierland zat er ook niet in.

Ik kwam hem nog regelmatig tegen in de stad. Het was altijd leuk. Rake humor en waardering wederzijds.


En nu is hij dood. Ik hoorde het via Face.book van een vriendin. Een vreselijke dood heb ik begrepen. Al een maand geleden. Hij is gecremeerd en het houdt dus op.
Nooit meer zijn grapjes, belangstelling, zijn arm om mij heen.

Lieve lieve vriend! Ik hoop dat je ze hierboven of waar dan ook, ook zo heerlijk laat lachen! Ik zal onze flits-ontmoetingen vreselijk missen! Maar wat ben ik blij dat ik je gekend heb!
Dag lieve man!

5 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk nieuws!

    Een avond van troost
    een warme gloed
    wil ik je bij deze schenken
    zodat je weet
    dat ik aan je denk
    in deze droeve uren....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar. Voor hem, maar ook voor jou. Je sluit toch iets heel definitief af zo. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen