Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 5 februari 2013

Een nieuw jasje en een nieuw boek!

Vandaag moest stoere kleuterzoon naar de dokter, hij is zo verkouden...hij is al asmatisch aangelegd en heeft hiervoor een pomp met fluxotide en ventolin maar dat was momenteel niet afdoende. Medicijnen wat verhoogd en afwachten maar. Maar als kleuterzoon thuis is kan ik de deur niet uit dus besloot mijn weblog van een nieuw jasje te voorzien....ben er nog niet helemaal over uit maar de lego van kleuterzoon roept om mee te helpen bouwen...

Verder ben ik in een nieuw boek begonnen met lezen, deze kun je vinden onder het tabblad Boeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten