Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 1 november 2012

Cv ketel en ander gezeur

Wij hebben sinds een kleine drie jaar een nieuwe cv ketel.Super ding, niks aan de hand. Maar het werd wel hoog tijd dat deze eens goed werd nagekeken. Na veel wikken en wegen en rondvragen kwam ik uit bij een bepaald installatiebedrijf.
Vanochtend zijn ze geweest en ik heb meteen een een servicecontract genomen, weliswaar goed doordacht.

Een super sympathieke monteur kwam langs en heeft de boel gereinigd, iets met een pen-onsteker die moest vervangen worden en nog iets...blond maar ik weet het nu even niet. Oh ja en het expansievat lekte van binnen. Nou dat zou kunnen want die hangt er ook al acht jaar.

Terloops kwam de sympathieke man er achter dat ons ventilatie systeem nauwelijks werkten. Of hij die ook moest vervangen. Ik zei dat ik er over na wilde denken en hij knikte begrijpelijk. Want dat kostte ook weer rond de 450 euro.

Hij belde dat hij s'middags nog even het nieuwe expansievat op kwam hangen, wat een service!
Toen ik oudste dochter van school ging halen stond zijn collega voor de deur.
Toen ik terug kwam reed collega van sympathieke monteur al weer weg.
Manlief was thuis en brulde van boven af, we hebben wateroverlast, het oude expansievat explodeerde zowat. Ik kon het duidelijk zien, het roestwater liep prachtig naar beneden langs mijn roomwitte muren.

En waar is de man dan nu? Ja die is weg zei manlief, hij had dit nog nooit gehad maar de nieuwe zat nu goed!
Na een paar foto's gemaakt te hebben maar weer het bedrijf gebeld. Oei ja dat is niet zo mooi...ik kom er op terug.

Nou wachten we dat dan maar weer af. En het ventilatiesysteem laten we vervangen door knappe zwager! Die kan dat en kan dat voor veel goedkoper!


1 opmerking: