Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

vrijdag 26 oktober 2012

Tegenvallertje!

Okay, na mijn blogje van gisteren over spelt pannenkoeken met karnemelk kan ik vandaag mededelen dat het een groot fiasco werd.

Het beslag bleef papperig of brandde aan in de koekenpan. Manlief zou het klusje wel even klaren. Je kunt toch gewoon net als anders pannenkoeken bakken! zei hij naar mijn mening iets te smalend. Tuurlijk schat als jij het beter kan ga vooral je gang. (dacht ik smalend).

Fluitend ging hij aan het werk maar na enkele minuten werd het fluiten meer een soort gevloek.
Even later spurde hij op de fiets naar de snackbar en kwam terug met patat en kroketten.

Vandaag heb ik ook nog eens 'gezondigd" in mijn suikervrije periode! Mijn schoonouders vierden vandaag hun verjaardag en mijn schoonmoeder kan erg lekkere monchou taart maken. Na het zien van deze taart was ik mijn voornemen om geen suiker te eten meteen vergeten. Maar was het  het nou waard? Nee, eigenlijk niet! Ik vond de taart zo vreselijk zoet! Zou ik dan toch al weer wat gewend zijn aan het eten zonder suiker?


2 opmerkingen:

  1. Ja ik dacht het gisteren al, pannenkoeken van spelt en karnemelk, gaat dat qua bakken wel goed komen? Niet dus, maar je moet alles een keer geprobeerd hebben toch? Zo gingen wij eens pannenkoeken bakken in Frankrijk van crepesbeslag. Ook één groot drama geworden! Weet je wat je trouwens echt superlekker kan maken van speltmeel? Pizza bodem. Ik doe het sinds een jaar alleen nog maar van speltmeel, heerlijk! Groetjes, Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh balen! Misschien te weinig meel er doorheen? Nou ja, frietje op zijn tijd is ook erg lekker! Net als een stuk monchou-taart :p

    BeantwoordenVerwijderen