Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 23 augustus 2012

Ruilhandel

Vandaag het laatste dagje op de camping.

De kinderen doen via het animatieteam mee met het spel Ruilhandel. Van het animatie team krijgen de groepjes kinderen per groep 1 knijper. Deze knijper moeten ze omruilen tot iets anders, groters c.q. beters. Het eerste groepje dat langs ons kwam gaven wij een pak spaghetti. Kregen wij een knijper voor terug.

Ik was benieuwd wat deze ruilhandel allemaal kon opleveren dus ben net even naar het resultaat gaan kijken.
Geweldig!
Voor drie knijpers hadden de kinderen een grote zak chips, een doosje merci, 6 drinkpakjes, een groot pak appelsap, een kaas croissant, twee zakjes koekjes en een appel!

Nu zitten ze het met elkaar lekker op te snoepen. Ik grapte al dat ik dat morgen ook eens bij mij in de straat ga proberen....tot ik mij bedacht dat er iemand een paar jaar geleden in Amerika begon met een paperclip te ruilen en naar ik meen eindigde met een villa, een auto en een jacht! Hmmm geeft toch stof tot nadenken!


1 opmerking: