Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

zondag 29 juli 2012

Een eigen huis...



Wij hebben nu al bijna 11 jaar een eigen huis. Heerlijk natuurlijk want we kunnen het zo mooi en gek maken als we zelf willen.
De eerste jaren er flink geinvesteerd want er moest vreselijk veel gebeuren. Wij waren de eerste kopers van een huurwoning. Een huurwoning waar volgens mij de woningbouwvereniging niets tot nauwelijks aan gedaan had.
Het voordeel was wel dat we het naar eigen smaak konden maken omdat we het hele huis leeg moesten maken. Keuken was niets meer badkamer sterk verouderd, tuin met minsten 15 grote uitgegroeide bomen er in. Kortom veel werk aan de winkel. Na 2 jaar kwam ons eerste kind en het werk ging wat langzamer. Na vier jaar weer verder kwam onze stoere kleuter zoon. En het werk bleef liggen.
Net een inspectierondje met manlief gedaan en er moet weer het nodige gebeuren. Sommige glaslatten zijn sterk aan vernieuwing toe en de voordeur is zo lek als een mandje. De steigerhouten vlonder zakt na tien jaar ook door en zo zijn er nog een tal van klussen waar ik liever niet aan denk...okay eentje dan.,..overal graag dubbelglas in huis.
Manlief schiet al in de stress bij de gedachte wat er allemaal moet gebeuren. Het meeste doet hij zelf maar we hebben toch maar besloten iig de voordeur te laten afhangen en inzetten door onze buurman die een eigen aannemerszaakje heeft....
Nu wachten op de offerte. En een geldboom...


1 opmerking:

  1. Stress, stress? Ik heb heul geen stress...alleen tijd te kort ;-) (en/of geld)

    BeantwoordenVerwijderen