Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

maandag 9 juli 2012

De tuin

Zaterdag begon het met het feit dat ik wat lavendel plantjes in de bonus wilde kopen. Van het één kwam het ander en manlief en ik hebben de hele zaterdag de tuin op geknapt. Het was ook hard nodig! Laatst zei iemand die bij ons op visite was, wat hebben jullie een gezellige wilde tuin....


Hier was onze moestuin maar na de aanval van diverse slakken hebben wij besloten alles er uit te trekken.



Manlief moet allerlei toeren uithalen om de haagbeuk te knippen....

 Stoere kleuter zoon houdt de hond zoet...



Deze pad had zicht lekker verstopt onder allerlei planten en potten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten