Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

zaterdag 16 juni 2012

Rommelmarkt

Vandaag is er bij ons in de straat een rommelmarkt. Dus de schragen van zolder gehaald, oude plank er op en alle spullen naar buiten! Nou natuurlijk niet alle spullen, maar wel spullen die wij niet meer gebruiken.
Makkelijker kan ik mijn spullen niet verkopen!


Wat heb ik zoal verkocht vandaag, dakdrager, tuinstoelen, kinderpuzzels en nog wat zooi.
Wat heb ik verdiend vandaag, dat viel mij toch wel tegen, €31, 85 ondanks het mooie weer!
Nog een paar mooie dingen over die ik op marktplaats ga zetten, kijken of dit wat meer oplevert.

3 opmerkingen:

  1. Wij zijn ook meer van marktplaats!
    Maar toch dik drie tientjes in de knip. Die heb je maar weer ;)

    Wij hadden hier veel regen vandaag (limbabwe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al vind je het tegenvallen, je bent het toch maar weer kwijt en wat geld rijker. Op MP komt het vast ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is ook zo! Ik had mij alleen wat rijker gerekend...maar het is waar, weer dik dertig euro erbij in de leuke dingen pot!:-)

    BeantwoordenVerwijderen