Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 28 juni 2012

Kind van deze tijd

Opa en oma zijn dit jaar 12 weken in Spanje. En nu hebben we het skypen ontdekt.
Als oma online komt roep ik snel mijn stoere kleuterzoon en zeg; Kijk Oma op de computer! Helemaal uit Spanje!
Stoere kleuterzoon praat er gezellig op los met zijn Oma.
Als ik later de verbinding verbreek en hem heel pedagogisch wil uit leggen hoe dat nu werkt, begin ik: Gek eigenlijk hè dat je zo met Oma kunt praten via de computer en dat terwijl zij helemaal in Spanje zit. Stoere kleuterzoon kijkt mij nietszeggend aan.
Ik doe er dus maar een schepje boven op door te zeggen dat het een soort telefoneren via de computer is. Met een pokerface kijkt stoere kleuterzoon mij aan en zegt, Mam, je bedoelt SKYPEN.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten