Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 31 mei 2012

Homemade SUSHI!!!

Iets waar van ik echt kan dromen is sushi! Echt zo heerlijk. Nu kun je bij ons in de stad bij een japans restaurant "all you can eat"sushi en teppan yaki eten voor 23.50 euro. Op zich niet extreem duur voor wat je kunt bestellen, maar met een gezin van twee volwassenen en twee kinderen (die voor 14.50 per persoon) mogen eten ben je met een drankje toch snel bijna 85 euro kwijt.

Voor ons gezin dus niet te doen, dus dan maar zelf eens proberen te maken.

Bij de X.enox zag ik sushi rijst en nori vellen voor geloof ik 3,99 samen. Ik had nog een avocado en komkommer in huis en bij de L.idl gerookte zalm gehaald 200 gram voor 2.99 euro. Dus kunnen we vanavond heerlijk sushi eten  voor 7 euro!
Mijn dochter van bijna negen blijkt een echte sushi roller te zijn!

Het is een gave:-)
Ziet er toch smakelijk uit?
Tataratadatata!
 Douzo, meshiagatte kudasai

2 opmerkingen:

  1. Via via kwam ik op jouw blog terecht. Wat ziet die Sushi er heerlijk uit! En leuk dat je dochter daar zo fanatiek mee aan de slag ging. Toch ook mijn kinderen maar eens aan het werk zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dank je! Mijn jongste van 5 vind het maar niks maar mijn oudste geniet er echt van:-. Leuk dat je mij gaat volgen! Meteen jou leuke blog ook bekeken, erg leuk!
    Groetjes Caro

    BeantwoordenVerwijderen