Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 8 mei 2012

Druk druk druk en de kosten...

Drukke twee weken gehad. Mijn jongste was jarig en is 5 geworden. En wat is de action dan toch een heerlijke winkel om spulletjes te kopen voor een kinderpartijtje! Bordjes bekertjes vlaggetjes en zakjes met wat weggeef cadeautjes voor nog geen 4 euro! Leuk om te zien en niet duur...daar geniet ik van.

Toen was er nog koninginnen-dag ....voor minder dan tien euro een oude emaillen vergiet, een oude emaillen melkkan en en 3 hardhouten planken voor in de keuken inclusief ophang systeem.

Maar mijn dochter van 8 hebben wij benoemd als consuminderaar van het gezin! Ze heeft daadwerkelijk geen cent uit gegeven maar gestruind tussen het afval....opbrengst: 3 hele leuke glazen vaasjes en een kettinkje met een maan er op! En dat helemaal voor niets! En met het gezin een leuke gezellige dag gehad!

Ook deze week naar de bioscoop geweest, wij gaan bijna niet omdat ik de entree veel te gek vind. Maar manlief had een prijsvraag gewonnen en kreeg twee bioscoop kaarten, samen met onze stadspas konden wij met zijn viertjes naar de film voor 1 euro 50. Zelf pakjes drinken en wat zelfgemaakte popcorn mee! Wederom weer een heerlijke dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten