Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 24 april 2012

3 minuten


 

Mijn man en dochter hebben het consuminderen ook helemaal te pakken!
Manlief heeft de kookwekker in de badkamer neergezet en we proberen niet langer dan 3 minuten te douchen per dag. Uiteraard is om de dag douchen of een paar keer per week nog goedkoper maar het moet wel leuk blijven:-). Ik heb gemerkt dat je je prima kunt douchen in drie minuten. In het begin voelde ik mij nog al opgehaast en hield de kookwekker nauwlettend in de gaten. Nu red ik het prima en hou soms nog wat secondes over. Het douchen is een heel ritueel geworden, man, kind en ik douchen na elkaar en de eerste die doucht vangt het koude water op in een emmertje, wat ik dan weer gebruik om het toilet door te spoelen, groenten te wassen of bij mooi weer mijn tuinplantjes te verwennen.

Alleen op zondag laten we de regels varen...dan mag het 5 minuten! En soms is dat best lang:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten