Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

dinsdag 10 april 2012

Haken goedkoop?

 Ik heb het haken weer ontdekt! Maar garen is niet meer goedkoop! Dat heb ik ook ontdekt. De nieuwste rage is op dit moment haken met Zpagetti! Dit is een uniek recycle textielgaren om makkelijk en snel mee te haken. Anders werden de restjes textiel weg gegooid maar nu kun je voor ongeveer een kilo rest afval ongeveer 9.95 euro betalen.....

Maar toch ga ik overstag om het redelijke prijzige materiaal aan te schaffen want het is zo leuk en het haakt zo lekker!

En er valt ook nog geld mee te verdienen!
Deze poef heb ik voor ongeveer 40 euro gehaakt en kan er op Marktplaats wel 120 euro voor vragen!

Nu heb ik ontdekt dat er een boekenwinkel bestaat die ook dit soort garen verkoopt. Dan heet het geen Zpagetti maar heeft het een andere naam en is 2 euro goedkoper! Voor mij als consuminderaar dus aantrekkelijker! Maar nu bedacht ik mij dat ik nog wel een paar oude t-shirts heb liggen en wat dacht je van mijn oude dekbedhoes die ik niet meer gebruik? Ik ga repen knippen!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten