Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

maandag 16 april 2012

Gratis of voor 1 euro!

Afgelopen weekend was het museumweekend! In elk museum kon je gratis of voor hooguit 1 euro naar een museum. Al een tijd wilde ik graag naar het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Maar voor een gezin met twee kinderen en parkeren ben je zo al bijna 50 euro kwijt.

Bewust gewacht op het jaarlijks terugkerend museumweekend! Voor 9 euro met zijn viertjes een heerlijke dag gehad. Mede door het mooie weer. Het museum is echt een aanrader, eerst met de boot naar het buitenmuseum en daarna via het binnenmuseum naar de volgende haven om weer met de boot gratis (!) naar het begin punt te gaan. Naast alle leuke bezienswaardigheden ook veel inspiratie opgedaan! Want wat men vroeger bewust moest, kies ik nu bewust voor minder en dat geeft mij een heel rijk gevoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten