Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

woensdag 28 maart 2012

Tandarts kosten 2012


Ik ben net terug van de tandarts, moest een gaatje in mijn kies laten vullen.
Er werd mij niet gevraagd of ik wel of geen verdoving wilde aangezien dat allemaal nu in één prijs berekend is. Maar ik wil helemaal geen verdoving opperde ik nog....

Ook blijk ik opeens heel veel last van slijtageplekken te hebben op mijn gebit. De tandarts adviseerde mij een plaatje (soort gebitje) voor de nacht want mijn tanden gingen zienderogen achteruit.
Quanta costa? 250 euro!!!! Ja en mijn verzekering dekt het niet. "Wat een prijs" murmelde ik tijdens het vullen van mijn kies...maar dat vond de tandarts onzin want vorig jaar vroeg hij er nog 350 euro voor....pfff...dilemma wat moet ik nou?

Net besloten te consuminderen en nu al een grote kostenpost voor de boeg. Maar ik heb net besloten om het wel te doen. Ik wil op heel veel dingen consuminderen maar niet op mijn gezondheid!
Volgende week dinsdag dus weer terug naar de tandarts om het gebitje aan te laten meten. Gelukkig zitten deze kosten van mijn bezoek wel in het totaal bedrag van 250 euro....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten