Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

woensdag 26 juni 2013

Gemengde gevoelens...

Jongens...ik ben en beetje van slag! Soms slaat het leven je op allerlei manieren om de oren.

Gisteren liep ik mijn voordeur uit om de hond uit te laten. Tegelijkertijd stapt mijn buurvrouw die precies 40 weken zwanger is ook de voordeur uit. Ze is een dunne jonge spriet met alleen een mega buik. Ze verwacht een zoontje...dus wij krijgen een buurjongetje!! Jippie! Maar alles is nog rustig hoor! zegt ze lachend.

Als ik verder loop spreek ik mijn buurman van twee huizen verderop. Een jonge vent met jonge vrouw met net drie kleine kindjes. Hij staat in zijn onderbroek (tja) de achtertuin te snoeien dus ik maak tegen mijn zoontje de grap; pas maar op er staat een blote man in de bosjes.
Buurman zegt met een wilde blik in zijn ogen...ik MOET je wat vertellen...ik Moet het aan iemand kwijt.

What's up? Hij verteld dat zijn vrouw (net dertig) een uitstrijkjes moest laten maken en blijkt nu baarmoederhalskanker te hebben. Pap 5....het slechtste van het slechtste...
Ik beken eerlijk dat ik vreselijk schrik en niet weet wat ik moet zeggen....als er iets is wat ik kan doen....

Ik loop verder en ben bijna thuis. Mijn naaste buren aan de andere kant komen ook aanlopen!
Joehoe roept de buurvrouw vrolijk.
Hai hai zeg ik (probeer ik vrolijk). Ik heb een nieuwtje! Ratelt ze verder...mijn hoofd tolt nog van het nieuws van de andere buren.

Ik ben ZWANGER!!! Roept ze euforisch en kijkt mij ook zo aan! Gefeliciteerd (zeg ik natuurlijk gemeend)
Ja al twintig weken!! En raadt eens wat het wordt? ....het wordt een jongetje!...Okay scheelt mij weer raden;-)
Super leuk zeg ik...en ondertussen voel ik mij raar. Heel raar. Te veel verschillende emoties in tien minuten....

7 opmerkingen:

  1. Jeetje :( Dat is inderdaad wel een enorme omschakeling, kan me voorstellen dat het niet zo snel lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn wel veel verschillende berichten ja. Dan is omschakelen wel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeej, da's moeilijk schakelen,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, heftig zeg, alles tegelijk. En wat vreselijk voor zo'n jonge vrouw met kleine kinderen. Hoop dat het meevalt en oed behandelbaar is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voortllen dar je van slag bent na al ie nieuwsglisen en emoties... Bah wat ot voor die jonge vrouw met kinderen... Hoop dat het meevalt en goed behandelbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat kan ik me voorstellen zeg, dat je daar een beetje van van slag bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kan ik me voorstellen zeg… En dat in 10 minuten!

    BeantwoordenVerwijderen