Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

woensdag 20 februari 2013

Wat doen wij zoal in de vakantie?

Deze week hebben manlief en de kinderen vakantie.
En we treffen het! Het is redelijk lekker weer!

Afgelopen dagen hebben we de tuin heerlijk voorjaars klaar gemaakt. We hebben vier nieuwe bloembakken gekocht en aan de schutting gehangen. Deze keer maak ik mijn kruidentuintje hoger. Niet meer in de tuin zelf. Vorig jaar hebben we bijna niets kunnen oogsten omdat we een reuze aanval van naaktslakken hadden. Zetten ik een plantje in de tuin, de volgende dag was het geheel weg gevreten.

Dus nu maak ik mijn kruidentuintje met cherry tomaatjes en mini komkommers aan de schutting in de bloembakken. Hopende dat de slakken hier niet bij kunnen komen!

Verder hebben we een middag heerlijk gewandeld met de hond in de duinen. Onze kinderen zijn echte buiten kinderen en kunnen zich hier heerlijk vermaken. Vanmiddag gaan we naar een ander natuur gebied en kijken of we de schotse hooglanders kunnen vinden.

Verder zijn de kinderen weer lekker creatief geweest met de klei.
Ze hebben monster gebakjes gemaakt!
Leuk hè!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten