Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

woensdag 2 januari 2013

Zo alles weer op orde!

Hoi allemaal en een super gezond gelukkig en zuinig rijk 2013!

Heerlijk dat alle feestdagen weer voorbij zijn.
Gisteren meteen de kerst "gezelligheid"op zolder neer gezet en nu heerlijk schoon het nieuwe jaar in.

Even mijn financiën goed op een rijtje gezet. De huishoud-pot op 360 euro gevuld en net heerlijk aanbiedingen gekocht (die ik nodig heb uiteraard, de andere laat ik liggen) van het hamsteren en de euro-weken.

Ook mijn Excel sheet van 2013 is nu compleet. Ik ben zo blij dat ik vorig jaar maart hiermee begonnen ben. Totaal inzicht in mijn in- en uitgave patroon.



Jullie alles al op orde voor 2013?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten