Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

vrijdag 4 januari 2013

3 D holladieeeee

Vandaag zouden we er lekker op uit gaan met zijn allen, maar het miezert dus hebben we maar bedacht om naar de bioscoop te gaan.

Okay welke film dan....de kinderen komen er samen niet uit.

Trailers gekeken en besloten om zo direct naar De vijf legendes te gaan. Iedereen akkoord? Ja iedereen akkoord.
Leuk! Zegt mijn oudste dochter een 3D film, echt super!
Maar de jongste zijn onderlip gaat steeds sipper staan en begint te trillen....gevolg driftbui!

En als de jongste een driftbui heeft dan kan je praten als brugman over wat er nu precies aan de hand is maar je krijgt het niet uit. Na kwartiertje troosten en flink over zijn ruggetje aaien komt het hoge woord eruit!

Mam, het lijkt mij wel een leuke film maar ik vind hem te eng in 3D!

Dus nu besloten om wel naar deze film te gaan maar dan de 2D versie. Mooi iedereen tevreden?!
Ik geloof van wel.

Nu de angel er nog uit halen dat wij niets maar dan ook niets kopen in de bioscoop. Want ik vind die prijzen echt niet normaal.
Goed dan gaan we eerst naar de supermarkt en dan mogen jullie zelf iets uitkiezen! Vol enthousiasme rijden we naar de super. Ik wil chips zegt de ene. Ik niet ik wil roze koeken zegt de ander.
Diplomatiek als ik ben zeg ik weetje wat, we nemen chocola! Daar zijn jullie alle twee dol op!
Ja!!! Chocola!!!!
Ik wil witte chocola roept de jongste, ik wil melkchocola roept de oudste pffffffffffffffffffffff. Ik ben er klaar mee. We nemen een kleine witte reep en een kleine melkreep.

Nu nog wat drinken....ik wil een sisiflesje roept de oudste...ik wil een Robinson flesje roept de jongste.
Ik ga overstag! Okay pak maar het flesje wat je wilt!
Uiteindelijk scheelt het toch behoorlijk wat geld dan dat we het in de bioscoop zouden kopen.

Nu nog eens kijken of het zonder strijd lukt om een juiste zitplaats te vinden.....


3 opmerkingen:

  1. Oh wat voel je je dan soms zo'n blauwhelmmoeder ;)
    Verder wel een leuk uitje gehad?
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja leuk als iedereen net wat anders wil. Maar goed opgelost hoor en ik hoop dat de film leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen