Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

zondag 23 december 2012

Vijftg tinten grijs

Na maanden, ja maanden wachten op het boek Vijftig tinten grijs van E.L. James via onze bibliotheek had ik hem gisteren eindelijk in huis.


Ik was heel benieuwd omdat er zo veel ophef over was.
Dit had ik destijds ook met het boek De ontdekking van de Hemel van H. Mulisch en met het boek Bonita Avenue van Buwalda.

Dus gisteren begon ik met lezen en lezen en lezen. Maar sorry dames (en misschien heren) ik vind er geen bal aan!
Het boek valt voor mij in het rijtje Bouquet Reeks maar dan even wat vulgairder. Aangezien ik de boekjes van Bouquet reeks al niks vond is dit nog tien keer erger. Ik hou niet van ongelijkwaardigheid en van al dat explicite sexs-gedoe wordt ik eerder koud dan warm van.


Ik had dan toch meer met de hype van Harry Mulisch!

Dus degene die na mij het boek van E.James heeft aangevraagd bij de bibliotheek heeft geluk! Zij of hij hoeft niet lang te wachten. Ik breng het boek morgen namelijk lekker terug! En ga verder lezen in Super gelukkig van Tatjana van Zanten;-)

6 opmerkingen:

  1. Bij het derde boek zijn ze getrouwd en zijn ze gelijkwaardig. Beiden hebben ze respect van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijkbaar leeft er een behoefte ofzo? Begrijp het ook niet zo. Bij zin in iets leuks op dat gebied grijp ik toch liever naar de eigen manlief, dan naar een -naar ik begrijp- vreselijk slecht geschreven & gehyped romannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik ben nooit zo van de hypes. Ik hoop dan ook maar niet dat iemand het verzonnen heeft om mij dit boek met kerst te geven......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij te horen dat er meer mensen zo zwart-wit denken ;)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze alle drie gelezen maar was al gewaarschuwd door een vriendin dat je er niet veel van moet verwachten. Het is inderdaad een boquette reeks maar dan met tepelklemmen ;) Het eerste deel is heftig, deel 2 wordt al wat minder en deel 3 heeft een happy end. Als je een boek met diepgang zoekt moet je dit zeker niet lezen anders is het een luchtig boek voor tussendoor. ;)

    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen