Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

maandag 19 november 2012

Krabben

Krabben en dan tweemaal.

Gisteren zijn wij met onze hond en kinderen heerlijk naar het strand gegaan. Wat was het mooi op het strand! Prachtige blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Golvende golven, geweldig!

De kinderen vermaakte zich heerlijk met het spelen op het strand. Het zoeken naar krabben pootjes en het vinden van zeekat.
Ook de paar haaieneieren moesten mee in het broodzakje naar huis.

De kinderen maakte een glijbaan vanaf de duinen en groeven kuilen als of het een lieve lust was.
Het werd helemaal pret toen bleek dat oma en opa ook nog even naar het strand gekomen waren.


Vanochtend was het andere krabben. Jeetje mina wat heeft het gevroren vannacht.
Ik heb voor het eerst weer eens goed mijn autoruiten moeten krabben. Wij kunnen er niet meer om heen! Het is nu echt winter!




2 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je gen jeuk, want dan blijf je krabben... ;-)
    Dat het zo gevroren heeft bij jou, hier in Dordrecht is het nog volop herfst (geen vorst). Brrr, sterkte morgenochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man klaagde dat hij zijn fietszadel had moeten krabben!

    BeantwoordenVerwijderen