Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

maandag 1 oktober 2012

Ik zou het niet meer doen, maar...

Ik zou het niet meer doen!!! Niet meer mee doen met allerlei acties van de supermarkt waarbij dingen gespaard zouden worden! En waarom niet? Omdat er alleen maar ruzie hier in huis van komt. Met acties bedoel ik niet boodschappen die in de aanbieding zijn maar de acties waarbij kinderen GOGO's of voetbalplaatjes of wat dan ook kunnen sparen. Iedere keer is het weer een telleurstelling als het juiste poppetje of wat dan ook er niet bij zit. Of er word ruzie gemaakt over wie dan welk poppetje of plaatje krijgt. Ik zou het niet meer doen!

Maar vandaag ben ik toch weer over stag gegaan. Vanochtend bij de A.H. blijken de dieren plaatjes weer gespaard kunnen worden. En mijn kinderen zijn dol op dieren. Daarbij komt ook nog het feit dat dit leerzame plaatjes zijn. En dit keer met het thema; De lolbroeken van het dierenrijk.
Maar bij de plaatjes hoort ook een boek. Een leuk boek vol met weetjes. maar het boek kost ook weer 2.49 euro.
En toch heb ik het gedaan! En dit is dan mijn laatste actie waarbij ik mee doe. Ik kan mij nu al verheugen op de blije gezichten van mijn kinderen bij het zien van dit boek en deze actie.
Dus ik heb het gedaan....voor de laatste keer(?)!


6 opmerkingen:

  1. Bij ons is de afspraak dat bij zo'n actie ik gewoon één boek koop en niet voor alle drie een eigen boek. Het komt dan gewoon in de boekenkast in de kamer te staan en er kan samen in gelezen en gespaard worden. Voordeel is dan dat ik niet voor drie boeken hoef te sparen en als de actie afgelopen is ik niet na een tijdje met drie boeken zit waar niet naar omgekeken word.
    Het opvallende is dat ze voor één boek ook geen ruzie maken voor wie de plaatjes zijn, ze leren gewoon samen te delen en om de beurt pakt iemand het boek en gaat er in lezen, ze overhoren en lezen elkaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, ga ik onthouden voor als er ooit een 2e komt.

      Verwijderen
  2. Ach, het geluk van je kinderen is ook wat waard toch? Ik vind het in ieder geval niet iets om je schuldig over te voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wel een heel goed idee, anoniem....volgend jaar dan maar want ik heb er nu al twee;-(
    Maar bij ons kijken ze nog wel wekelijks in het actieboek van vorig jaar....gelukkig...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook hartstikke leuk die diertjes ik ben vanmorgen meteen naar ah geweest en heb het boek gekocht en ook meteen 8 kaartjes gescoord bij de boodschappen Joey zag het in de gang staand al op tafel liggen wat was hij blij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt de allerallerallerlaatste keer, hi, hi, hi, is toch enig als je hiermee je kinderen blij kunt maken! Zolang je er niet door in de problemen komt, kan jou het schelen... Dieren zijn trouwens zeer leerzaam voor kinderen :)

    BeantwoordenVerwijderen