Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 9 augustus 2012

Laatste loodjes

Morgen gaan we twee weken op vakantie! Eindelijk!
Naar verwachting zou alles vandaag klaar zijn. En met alles bedoel ik de nieuwe vlonder, de nieuwe schutting, de voordeur, de glaslatten die moeten vervangen, alle wassen gedraaid en boodschappen gedaan. Huis aan kant en huppetee.

Maar de werkelijkheid is anders...
.
Manlief heeft net de voordeur nogmaals in de grondverf gezet en is nu druk bezig de vlonder vast te schroeven. Nu nog een keer de schuurmachine erover want de vlonder is een ietsiepietsie te hoog....dan weer in de olie zetten, voordeur aan de binnenkant weer gronden en ik heb de wasmachine draaien en de droger aan. Eigenlijk gebruik ik nooit de droger maar dit is een noodgeval...de tassen moeten ingepakt worden. En aangezien wij in Nederland op vakantie gaan moet echt alles mee! Regenlaarzen net van alle prut ontdaan, nog regenjassen zoeken, zwemspullen wassen want ik was gisteren met de kinderen naar het zwembad. De boven etages gesopt en stofgezogen en nu snel een boterham, de dieren van twee buren die op vakantie zijn eten geven en dan boodschappen doen.
En dan....

Ja dan ga ik even zitten met een grote bak koffie!
Iedereen die nog op vakantie gaat, wens ik een hele fijne vakantie toe en ik blog weer over twee weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten