Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

donderdag 5 juli 2012

Kikker frustratie

Mijn dochter van negen wilde graag dat ik een kikker voor haar haakte. Ze is nogal visueel ingesteld dus ik moest wel de juiste kikker haken. Na uren speuren op internet vond ze een geschikt model. Mama, wil je deze voor mij maken, vroeg ze met een allerliefst stemmetje waar ik natuurlijk geen weerstand aan kan bieden.
Maar hij moet wel morgen af want dan kan ik hem mee naar school.
Gisteravond dus de hele avond zoet geweest om de kikker af te krijgen.
Vanochtend liet ik trots het resultaat aan haar zien.
Ze keek er naar, ze keer er nog eens naar en zei, sorry mam, ik vind hem toch niet zo leuk....
Nou dit is het resultaat, niet gek toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten