Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

woensdag 13 juni 2012

Kappies zondag

Op zondag eten wij vaak soep. En ik probeer bijna elke zondag een nieuwe zelfgemaakte soep uit. Afgelopen zondag hadden wij een heerlijke tomatensoep van verse tomaten, eigen gekweekte basilicum en een wolkje slagroom en diverse kruiden. Aankomende zondag wordt het weer de Thaise kikkererwtensoep! Dochterlief eet dapper mee maar kleuterzoon vind het niet lekker (sowieso geen soepkind).


Omdat niemand hier standaard de kapjes eet, gooi ik die altijd in de vriezer en op zondag worden ze lekker gebruind en verwarmd in de broodrooster, verse roomboter er op en smullen maar! Samen met de soep een gezond en complete avondmaaltijd!



1 opmerking: